κυλιομενο μενου

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Η δήθεν ενισχυτική !!!

Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΘΕΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ

Τρεις  μήνες πριν τον Ιούνιο, το Υπουργείο Παιδείας, σε μια κίνηση καθαρά επικοινωνιακή και πελατειακή, βγάζει από τη ναφθαλίνη, που το ίδιο την είχε τοποθετήσει, την ενισχυτική διδασκαλία, σε μια κακέκτυπη και προκλητικά υποκριτική εκδοχή της.
Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα:
Γιατί το υπουργείο ανακοινώνει  την ενισχυτική, τη στιγμή που δεν έχει καλύψει ακόμη τα πάνω από 2000 κενά στην εκπαίδευση;
Πόσες εβδομάδες πραγματικών μαθημάτων στα πλαίσια της ενισχυτικής  απομένουν , μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, από τη στιγμή έναρξης των μαθημάτων;
Τα  παραπάνω ερωτήματα(και οι αυτονόητες απαντήσεις), είναι αποκαλυπτικά του μεγέθους της προκλητικής υποκρισίας της ηγεσίας του υπουργείου και του δήθεν ενδιαφέροντος του για την πραγματική βοήθεια των μαθητών που την έχουν ανάγκη.
Δυστυχώς όμως, η ιστορία της δήθεν ενισχυτικής έχει και άλλες σκιές.
Οι εκπαιδευτικοί που θα εργαστούν εκεί (και θα αμείβονται με την ελάχιστη αποζημίωση των ωρομισθίων) , θα μπορούν να απολύονται εάν στο τμήμα απομείνουν λιγότεροι μαθητές από το προβλεπόμενα όριο των  10 μαθητών(με εξαίρεση  δυσπρόσιτες περιοχές, νησιά) . Ένα τμήμα θα μπορεί να ξεκινήσει, για παράδειγμα με 11 μαθητές και στην πορεία, εάν αποχωρήσουν 2, θα αποκλειστούν και οι υπόλοιποι μαθητές, ενώ ο εκπαιδευτικός θα απολυθεί.
Οι στόχοι της δήθεν ενισχυτικής είναι ξεκάθαροι:
1.Θέσπιση  τριτοκοσμικών εργασιακών σχέσεων(φτηνό , ευέλικτο εργασιακό καθεστώς σαν πιλότος για το μέλλον όλων των εργασιακών σχέσεων και στην εκπαίδευση).
2.Φτηνά και επικίνδυνα, για τη μόρφωση των μαθητών, επικοινωνιακά παιχνίδια, σε βάρος της αγωνίας χιλιάδων φτωχών οικογενειών.
Απαιτούμε την ουσιαστική επαναλειτουργία της ενισχυτικής διδασκαλίας:
Με διαφανείς διαδικασίες στην πρόσληψη των εκπαιδευτικών και στη συνολική λειτουργία του θεσμού. Με καθεστώς εργασιακών σχέσεων αντίστοιχων των αναπληρωτών και με ουσιαστικές αυξήσεις στους απαράδεκτα χαμηλούς μισθούς των εργαζομένων σε αυτή. 
Οι εκπαιδευτικοί σε όλη τη χώρα, είτε με τη συμμετοχή τους σε δράσεις αλληλεγγύης, είτε με τον καθημερινό, άνισο αγώνα  μέσα σε ένα σχολείο ουσιαστικό εγκαταλειμμένο από την πολιτεία, κρατάνε ζωντανή την εκπαιδευτική διαδικασία .
Μαζί με γονείς και μαθητές θα αγωνιστούμε για τη δημόσια , δωρεάν παιδεία , απέναντι σε μια πολιτική που διαλύει και τη μόρφωση και το μέλλον των παιδιών μας.